Komunikat Kasy Krajowej
w sprawie działań podejmowanych przez SKOK-i w celu udzielenia pomocy swoim Członkom

Szanowni Członkowie Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych,

w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną pragniemy podkreślić, że sektor SKOK w Polsce, podobnie jak sektor bankowy z całą starannością przygotowuje się na scenariusze kryzysowe i zapewnienie bezpieczeństwa naszym Członkom. Spółdzielcze Kasy wdrażają zatem procedury bezpieczeństwa w placówkach, zapewniają dostęp do środków finansowych i ciągłość funkcjonowania.

W trosce o Wasze bezpieczeństwo i zdrowie, pragniemy przekazać następujące informacje:

– Jeśli masz problem ze spłatą swoich zobowiązań zadzwoń do swojej Kasy – w wielu przypadkach wystarczy rozmowa telefoniczna bez konieczności wizyty w oddziale.

– Kasy oferują różne formy odroczenia płatności, nawet do 3 miesięcy tzw. wakacji kredytowych.

– Pamiętaj, że w każdym momencie masz zapewniony swobodny i bezpieczny dostęp do swoich środków przez Internet, aplikację mobilną oraz przy użyciu karty płatniczej.

– Zachęcamy do zapoznawania się z bieżącymi informacjami na stronie internetowej Twojej Kasy, tam również znajdziesz numery telefonów i adresy mailowe.

– Pamiętaj że w każdej sytuacji możesz liczyć na pomoc ze strony SKOK.

 

POWRÓT

 




INFOLINIA
801 044 280*
*opłata wynosi 36 groszy brutto za minutę połączenia

81 446 30 00 z tel. kom.

INFOLINIA DLA KART
58 511 20 70*
*opłata jak za połączenie z nr stacjonarnym

Live Chat

 

jeden + zero =
(zab. przed spamem)
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania identyfikatora sesji użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są też do zabezpieczenia formularza kontaktowego oraz w mechanizmie wyświetlania niniejszego komunikatu. Nasz serwis wykorzystuje też pliki cookies do celów statystycznych - system statystyk Google Analitycs oraz Facebook i LiveSupport (czat internetowy). Możesz zrezygnować ze zbierania tych informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki.